HØJ SERVICE OG STOR EKSPERTISE

Det er kunderne der sætter rammerne for arbejdet. Det betyder at vi som ekstern rådgiver er vant til en hurtig opstart, stor fleksibiitet på opgaver samt et minimum af formalia. 


Alle kundeforhold og opgaver er selvfølgelig underlagt fuld fortrolighed.


Høj service er også at sige fra, hvis opgaven ikke længere kan tilføres værdi igennem rådgivningen eller hvis kunden har kapaciteter, der selv kan løfte opgaven. 

Ekspertisen er fundereret på en lang række  opgaver og en livslang interesse for at forstå nye teknologier og trends. Hvad kan de? Hvad er indsatsen?

Hvordan kan det omsættes til værdi?


Ekspertisen dækker over de klassiske områder indenfor forretnings systemer, online forretning, arkitektur/Integration, masterdata og change management/organisation. 

Desuden indsigt og erfaring i program- og projektledelse, fra deltagelse i styregrupper eller som udførende projektleder.

SERVICES


Strategi

Strategi arbejde er som udgangspunkt en proces, hvor en fælles afstemt strategi etableres gennem inspirationsmøder, workshops og oplæg, og resultatet er ikke kun en strategi, men også en realiserbar plan for strategi implementeringen. 


Selektion

Selektion er ikke bare valg af en løsning eller implementeringspartner. Det er først og fremmest en afdækning af hvad behovet er. Derfor kigger vi først indad og fremad. Hvad er det løsningen skal understøtte nu og fremover. Hvad er det for en rolle leverandøren skal udfylde? Hvor klar er vi på kundesiden?


Projekt mobilisering

I de fleste virksomheder er de medarbejdere, der skal indgå i projekterne, ofte også nøgle medarbejdere i den daglige drift. Derfor er det en væsentlig forudsætning for et succesfuldt projekt at der etableres et reelt overblik over de interne aktiviteter og omfanget af disse, for at kunne frigøre de nødvendige interne medarbejdere til projekt aktiviteterne.


Project deltagelse

Mange virksomheder har behov for rådgivning under projektforløbet. Det kan være deltagelse i styregruppe, projektledelse eller hjælp til kundens projektleder. Ofte er der særlig behov ved opstart af projektet, planlægning af go live samt den løbende styring af den eksterne leverandør.


Projekt assessment

I et projektforløb opstår kan der opstå behov for at få en ekstern vurdering af projektet herunder specifikke områder som projekt fremdrift, risici, kvaliteten af kundens og leverandørens leverancer m.m. 


Change management og organisation

Mange projekter har et mål om at indføre en standard løsning eller foretage en implementering af standard processer/data. Dette forudsætter ofte en ændring for medarbejdere eller organisation. Håndtering af change management, herunder organisationsændringer kræver ofte god planlægning og ekstern rådgivning

HVORDAN KAN VI HJÆLPE DIG?

Har du en opgave eller et behov for rådgivning indenfor IT er du altid velkommen til at kontakte Creval.

Hvis det ikke er noget vi selv er eksperter i, kan vi som regel give et godt råd om hvem du/I kan kontakte.